Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Organizational knowledge and information technology: the key resources for improving customer service in call centers
 
 
Titel: Organizational knowledge and information technology: the key resources for improving customer service in call centers
Auteur: Choi, Sujeong
Verschenen in: Information systems and e-business management
Paginering: Jaargang 16 (2017) nr. 1 pagina's 187-203
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland