Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
 
  The effect of price promotions on consumer shopping behavior across online and offline channels: differences between frequent and non-frequent shoppers
 
 
Titel: The effect of price promotions on consumer shopping behavior across online and offline channels: differences between frequent and non-frequent shoppers
Auteur: Arce-Urriza, Marta
Cebollada, Javier
Tarira, MarĂ­a Fernanda
Verschenen in: Information systems and e-business management
Paginering: Jaargang 15 (2016) nr. 1 pagina's 69-87
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring