Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Feeling leads to believing: a Kansei-based approach to explore website users’ purchase intention in the travel agency sector
 
 
Titel: Feeling leads to believing: a Kansei-based approach to explore website users’ purchase intention in the travel agency sector
Auteur: Chang, Kuo-Chien
Verschenen in: Information systems and e-business management
Paginering: Jaargang 15 (2016) nr. 1 pagina's 21-50
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland