Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 66 van 137 gevonden artikelen
 
 
  Harnessing consumer reviews for marketing intelligence: a domain-adapted sentiment classification approach
 
 
Titel: Harnessing consumer reviews for marketing intelligence: a domain-adapted sentiment classification approach
Auteur: Yang, Chin-Sheng
Chen, Cheng-Hsiung
Chang, Pei-Chann
Verschenen in: Information systems and e-business management
Paginering: Jaargang 13 (2014) nr. 3 pagina's 403-419
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 66 van 137 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland