Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 24 gevonden artikelen
 
 
  Do prompts and strategy instruction contribute to pre-service teachers’ peer-feedback on technology-integration?
 
 
Titel: Do prompts and strategy instruction contribute to pre-service teachers’ peer-feedback on technology-integration?
Auteur: Franke, Ulrike
Backfisch, Iris
Scherzinger, Luisa
Tolou, Arash
Thyssen, Christoph
Brahm, Taiga
Rudolf, Ina
Lachner, Andreas
Verschenen in: Educational technology research & development
Paginering: Jaargang 72 () nr. 6 pagina's 3117-3138
Jaar: 2024-08-08
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 24 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland