Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 24 gevonden artikelen
 
 
  Contribution of self-determining theory to K–12 students’ online learning engagements: research on the relationship among teacher support dimensions, students’ basic psychological needs satisfaction, and online learning engagements
 
 
Titel: Contribution of self-determining theory to K–12 students’ online learning engagements: research on the relationship among teacher support dimensions, students’ basic psychological needs satisfaction, and online learning engagements
Auteur: Bai, Xuemei
Gu, Xiaoqing
Verschenen in: Educational technology research & development
Paginering: Jaargang 72 () nr. 6 pagina's 2939-2961
Jaar: 2024-05-24
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 24 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland