Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 20 gevonden artikelen
 
 
  Automated feedback on discourse moves: teachers’ perceived utility of a professional learning tool
 
 
Titel: Automated feedback on discourse moves: teachers’ perceived utility of a professional learning tool
Auteur: Jacobs, Jennifer
Scornavacco, Karla
Clevenger, Charis
Suresh, Abhijit
Sumner, Tamara
Verschenen in: Educational technology research & development
Paginering: Jaargang 72 () nr. 3 pagina's 1307-1329
Jaar: 2024-01-09
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 20 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland