Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 19 van 24 gevonden artikelen
 
 
  Technology-scaffolded peer assessment for developing critical thinking in pre-service teacher training: the importance of giving feedback
 
 
Titel: Technology-scaffolded peer assessment for developing critical thinking in pre-service teacher training: the importance of giving feedback
Auteur: Barahona, Camila
Nussbaum, Miguel
Martin, Vicente
Meneses, Alejandra
Arriagada, Silvana
Di Serio, Angela
Hilliger, Isabel
Verschenen in: Educational technology research & development
Paginering: Jaargang 71 () nr. 2 pagina's 667-688
Jaar: 2022-12-05
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 19 van 24 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland