Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Teachers’ perceptions of the usability of learning analytics reports in a flipped university course: when and how does information become actionable knowledge?
 
 
Titel: Teachers’ perceptions of the usability of learning analytics reports in a flipped university course: when and how does information become actionable knowledge?
Auteur: van Leeuwen, Anouschka
Verschenen in: Educational technology research & development
Paginering: Jaargang 67 (2018) nr. 5 pagina's 1043-1064
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland