Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 13 gevonden artikelen
 
 
  A cultural historical activity theory perspective to understand preservice science teachers’ reflections on and tensions during a microteaching experience
 
 
Titel: A cultural historical activity theory perspective to understand preservice science teachers’ reflections on and tensions during a microteaching experience
Auteur: Sezen-Barrie, Asli
Tran, Minh-Dan
McDonald, Scott P.
Kelly, Gregory J.
Verschenen in: Cultural studies of science education
Paginering: Jaargang 9 (2013) nr. 3 pagina's 675-697
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 13 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland