Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 15 van 16 gevonden artikelen
 
 
  Towards culturally relevant classroom science: a theoretical framework focusing on traditional plant healing
 
 
Titel: Towards culturally relevant classroom science: a theoretical framework focusing on traditional plant healing
Auteur: Mpofu, Vongai
Otulaja, Femi S.
Mushayikwa, Emmanuel
Verschenen in: Cultural studies of science education
Paginering: Jaargang 9 (2013) nr. 1 pagina's 221-242
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 15 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland