Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 19 gevonden artikelen
 
 
  Being “chill” with teachers and “frozen” by peers in science: overcoming social and educational barriers in a learning community
 
 
Titel: Being “chill” with teachers and “frozen” by peers in science: overcoming social and educational barriers in a learning community
Auteur: Kim, Hannah
Scantlebury, Kathryn
Verschenen in: Cultural studies of science education
Paginering: Jaargang 8 (2013) nr. 3 pagina's 673-682
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 19 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland