Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 15 van 21 gevonden artikelen
 
 
  Rethinking argumentation-teaching strategies and indigenous knowledge in South African science classrooms
 
 
Titel: Rethinking argumentation-teaching strategies and indigenous knowledge in South African science classrooms
Auteur: Òtúlàjà, Fẹ́mi S.
Cameron, Ann
Msimanga, Audrey
Verschenen in: Cultural studies of science education
Paginering: Jaargang 6 (2011) nr. 3 pagina's 693-703
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 15 van 21 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland