Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 14 gevonden artikelen
 
 
  Black liberatory science education: positioning Black youth as science learners through recognizing brilliance
 
 
Titel: Black liberatory science education: positioning Black youth as science learners through recognizing brilliance
Auteur: Miles, Monica L.
Roby, ReAnna S.
Verschenen in: Cultural studies of science education
Paginering: Jaargang 17 () nr. 1 pagina's 177-198
Jaar: 2022-03-27
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland