Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 16 gevonden artikelen
 
 
  Learners’ socio-cultural backgrounds and science teaching and learning: a case study of township schools in South Africa
 
 
Titel: Learners’ socio-cultural backgrounds and science teaching and learning: a case study of township schools in South Africa
Auteur: Mavuru, Lydia
Ramnarain, Umesh
Verschenen in: Cultural studies of science education
Paginering: Jaargang 15 () nr. 4 pagina's 1067-1095
Jaar: 2020-06-18
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland