Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Hegemonic and counter-hegemonic discourses in science education from the perspective of a post-critical curriculum theory
 
 
Titel: Hegemonic and counter-hegemonic discourses in science education from the perspective of a post-critical curriculum theory
Auteur: Rezende, Flavia
Ostermann, Fernanda
Verschenen in: Cultural studies of science education
Paginering: Jaargang 15 () nr. 3 pagina's 679-694
Jaar: 2019-09-27
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland