Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 18 gevonden artikelen
 
 
  Peers, teachers and guides: a study of three conditions for scaffolding conceptual learning in science centers
 
 
Titel: Peers, teachers and guides: a study of three conditions for scaffolding conceptual learning in science centers
Auteur: Krange, Ingeborg
Silseth, Kenneth
Pierroux, Palmyre
Verschenen in: Cultural studies of science education
Paginering: Jaargang 15 () nr. 1 pagina's 241-263
Jaar: 2019-04-13
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 18 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland