Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 15 van 17 gevonden artikelen
 
 
  Stories we live, identities we build: how are elementary teachers’ science identities shaped by their lived experiences?
 
 
Titel: Stories we live, identities we build: how are elementary teachers’ science identities shaped by their lived experiences?
Auteur: Avraamidou, Lucy
Verschenen in: Cultural studies of science education
Paginering: Jaargang 14 (2018) nr. 1 pagina's 33-59
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 15 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland