Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 24 gevonden artikelen
 
 
  How scientific concepts come to matter in early childhood curriculum: rethinking the concept of force
 
 
Titel: How scientific concepts come to matter in early childhood curriculum: rethinking the concept of force
Auteur: Freitas, Elizabeth de
Palmer, Anna
Verschenen in: Cultural studies of science education
Paginering: Jaargang 11 (2015) nr. 4 pagina's 1201-1222
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 24 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland