Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 18 gevonden artikelen
 
 
  Conceptualizing science learning as a collective social practice: changing the social pedagogical compass for a child with visual impairment
 
 
Titel: Conceptualizing science learning as a collective social practice: changing the social pedagogical compass for a child with visual impairment
Auteur: Fleer, Marilyn
March, Sue
Verschenen in: Cultural studies of science education
Paginering: Jaargang 10 (2015) nr. 3 pagina's 803-831
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 18 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland