Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 22 gevonden artikelen
 
 
  How can teaching make a difference to students’ interest in science? Including Bourdieuan field analysis
 
 
Titel: How can teaching make a difference to students’ interest in science? Including Bourdieuan field analysis
Auteur: Anderhag, Per
Wickman, Per-Olof
Hamza, Karim Mikael
Verschenen in: Cultural studies of science education
Paginering: Jaargang 10 (2015) nr. 2 pagina's 377-380
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 22 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland