Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 22 gevonden artikelen
 
 
  Making the implicit explicit: environmental teacher as a “reflective practitioner”
 
 
Titel: Making the implicit explicit: environmental teacher as a “reflective practitioner”
Auteur: Faria, Cláudia
Verschenen in: Cultural studies of science education
Paginering: Jaargang 10 (2015) nr. 2 pagina's 281-284
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 22 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland