Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Where practice and theory intersect in the chemistry classroom: using cogenerative dialogue to identify the critical point in science education
 
 
Titel: Where practice and theory intersect in the chemistry classroom: using cogenerative dialogue to identify the critical point in science education
Auteur: Martin, Sonya
Verschenen in: Cultural studies of science education
Paginering: Jaargang 1 (2006) nr. 4 pagina's 693-720
Jaar: 2006
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland