Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Class inclusion versus quantifiers comprehension tasks: an experimental study with school-aged children
 
 
Titel: Class inclusion versus quantifiers comprehension tasks: an experimental study with school-aged children
Auteur: Brunetti, Marcella
Di Matteo, Rosalia
Aureli, Tiziana
Garito, Maria Concetta
Casadio, Claudia
Verschenen in: Cognitive processing
Paginering: Jaargang 22 () nr. 1 pagina's 151-158
Jaar: 2020-10-06
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland