Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 15 gevonden artikelen
 
 
  The TRiTS model: teacher roles in introducing digital technology into a school curriculum
 
 
Titel: The TRiTS model: teacher roles in introducing digital technology into a school curriculum
Auteur: Rubegni, Elisa
Landoni, Monica
Verschenen in: Cognition, technology & work
Paginering: Jaargang 18 (2015) nr. 2 pagina's 237-248
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer London, London
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland