Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 77 van 81 gevonden artikelen
 
 
  The persuasive effects of personalization through: name mentioning in a smoking cessation message
 
 
Titel: The persuasive effects of personalization through: name mentioning in a smoking cessation message
Auteur: Dijkstra, Arie
Verschenen in: User modeling and user-adapted interaction
Paginering: Jaargang 24 (2014) nr. 5 pagina's 393-411
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 77 van 81 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland