Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 14 gevonden artikelen
 
 
  Teaching as Altered Knowledge: Rethinking the Teaching Practice with Michel De Certeau
 
 
Titel: Teaching as Altered Knowledge: Rethinking the Teaching Practice with Michel De Certeau
Auteur: Rovea, Federico
Verschenen in: Studies in philosophy and education
Paginering: Jaargang 41 () nr. 1 pagina's 55-69
Jaar: 2021-07-14
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland