Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 140 van 141 gevonden artikelen
 
 
  Why do teachers intervene? understanding the relationship between subjective norms and teachers’ intervention in real-life bullying incidents
 
 
Titel: Why do teachers intervene? understanding the relationship between subjective norms and teachers’ intervention in real-life bullying incidents
Auteur: Liu, Lei
Huang, Yan
Liu, Xudong
Zhang, Li
Verschenen in: Social psychology of education
Paginering: Jaargang 28 () nr. 1 pagina's xx
Jaar: 2024-12-24
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 140 van 141 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland