Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 21 van 29 gevonden artikelen
 
 
  Student–teacher gender congruence and student performance: The role of context
 
 
Titel: Student–teacher gender congruence and student performance: The role of context
Auteur: Doornkamp, Laura
Doornkamp, Frank
Van der Pol, Lotte D.
Groeneveld, Sandra
Mesman, Judi
Groeneveld, Marleen G.
Verschenen in: Social psychology of education
Paginering: Jaargang 27 () nr. 6 pagina's 3299-3328
Jaar: 2024-06-03
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 21 van 29 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland