Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 29 gevonden artikelen
 
 
  Classroom-level adversity, instructional clarity and student outcomes: A multilevel mediation model based on TIMSS 2019
 
 
Titel: Classroom-level adversity, instructional clarity and student outcomes: A multilevel mediation model based on TIMSS 2019
Auteur: Gao, Chunlei
Lv, Jiawen
Verschenen in: Social psychology of education
Paginering: Jaargang 27 () nr. 6 pagina's 3491-3512
Jaar: 2024-04-27
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 29 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland