Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 28 gevonden artikelen
 
 
  Is respect for teachers beneficial or harmful to students? The predictive effects of dual dimensions of respect-for-teachers on teacher-student relationships and academic engagement in a Confucian cultural context
 
 
Titel: Is respect for teachers beneficial or harmful to students? The predictive effects of dual dimensions of respect-for-teachers on teacher-student relationships and academic engagement in a Confucian cultural context
Auteur: Chien, Chin-Lung
Hsu, Shih-Chi
Lin, Tzu-Hsiang
Verschenen in: Social psychology of education
Paginering: Jaargang 27 () nr. 5 pagina's 2343-2366
Jaar: 2024-04-05
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland