Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Recognizing the diversity in how students define belonging: evidence of differing conceptualizations, including as a function of students’ gender and socioeconomic background
 
 
Titel: Recognizing the diversity in how students define belonging: evidence of differing conceptualizations, including as a function of students’ gender and socioeconomic background
Auteur: Fernández, Daniela P.
Ryan, Michelle K.
Begeny, Christopher T.
Verschenen in: Social psychology of education
Paginering: Jaargang 26 () nr. 3 pagina's 673-708
Jaar: 2023-01-27
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland