Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Do teacher beliefs mediate the relationship between professional development and reading outcomes of students with emotional and behavioral disorders? An exploration of effects from a randomized controlled trial
 
 
Titel: Do teacher beliefs mediate the relationship between professional development and reading outcomes of students with emotional and behavioral disorders? An exploration of effects from a randomized controlled trial
Auteur: Filderman, Marissa J.
Barnard-Brak, Lucy
Benner, Gregory J.
Verschenen in: Social psychology of education
Paginering: Jaargang 25 () nr. 6 pagina's 1437-1458
Jaar: 2022-10-12
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland