Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Teachers’ dysfunctional feedback to students from immigrant and non-immigrant backgrounds: A pilot study
 
 
Titel: Teachers’ dysfunctional feedback to students from immigrant and non-immigrant backgrounds: A pilot study
Auteur: Zeeb, Helene
Hunecke, Johannes
Voss, Thamar
Verschenen in: Social psychology of education
Paginering: Jaargang 25 () nr. 6 pagina's 1273-1306
Jaar: 2022-09-13
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland