Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Correction to: Classroom goal structures and communication style: the role of teacher immediacy and relevance-making in students’ perceptions of the classroom”
 
 
Titel: Correction to: Classroom goal structures and communication style: the role of teacher immediacy and relevance-making in students’ perceptions of the classroom”
Auteur: Iaconelli, Ryan
Anderman, Eric M.
Verschenen in: Social psychology of education
Paginering: Jaargang 24 () nr. 2 pagina's 607
Jaar: 2021-03-19
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland