Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Adapting the values affirmation intervention to a multi-stereotype threat framework for female students in STEM
 
 
Titel: Adapting the values affirmation intervention to a multi-stereotype threat framework for female students in STEM
Auteur: Çetinkaya, Esra
Herrmann, Sarah D.
Kisbu-Sakarya, Yasemin
Verschenen in: Social psychology of education
Paginering: Jaargang 23 () nr. 6 pagina's 1587-1607
Jaar: 2020-10-19
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland