Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Achievement development is less important for school-placement recommendations when students are stereotyped
 
 
Titel: Achievement development is less important for school-placement recommendations when students are stereotyped
Auteur: Klapproth, Florian
Fischer, Birthe Doreen
Verschenen in: Social psychology of education
Paginering: Jaargang 23 () nr. 6 pagina's 1483-1504
Jaar: 2020-09-29
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 12 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland