Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Ingroup role models and underrepresented students’ performance and interest in STEM: A meta-analysis of lab and field studies
 
 
Titel: Ingroup role models and underrepresented students’ performance and interest in STEM: A meta-analysis of lab and field studies
Auteur: Lawner, Elizabeth K.
Quinn, Diane M.
Camacho, Gabriel
Johnson, Blair T.
Pan-Weisz, Bradley
Verschenen in: Social psychology of education
Paginering: Jaargang 22 () nr. 5 pagina's 1169-1195
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland