Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Students’ critical incidents of fairness in classroom assessment: an empirical study
 
 
Titel: Students’ critical incidents of fairness in classroom assessment: an empirical study
Auteur: Rasooli, Amirhossein
DeLuca, Christopher
Rasegh, Abdollah
Fathi, Sajad
Verschenen in: Social psychology of education
Paginering: Jaargang 22 (2019) nr. 3 pagina's 701-722
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland