Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Priming students for whole-class interaction: using interdependence to support behavioral engagement
 
 
Titel: Priming students for whole-class interaction: using interdependence to support behavioral engagement
Auteur: Premo, Joshua
Cavagnetto, Andy
Verschenen in: Social psychology of education
Paginering: Jaargang 21 (2018) nr. 4 pagina's 915-935
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland