Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Teachers’ academic and behavioral expectations and girls’ pubertal development: Does the classroom learning environment matter?
 
 
Titel: Teachers’ academic and behavioral expectations and girls’ pubertal development: Does the classroom learning environment matter?
Auteur: Carter, Rona
Mustafaa, Faheemah N.
Leath, Seanna
Butler-Barnes, Sheretta T.
Verschenen in: Social psychology of education
Paginering: Jaargang 21 (2018) nr. 4 pagina's 973-1000
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland