Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Against the odds: academic underdogs benefit from incremental theories
 
 
Titel: Against the odds: academic underdogs benefit from incremental theories
Auteur: Davis, Jody L.
Burnette, Jeni L.
Allison, Scott T.
Stone, Heather
Verschenen in: Social psychology of education
Paginering: Jaargang 14 (2010) nr. 3 pagina's 331-346
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland