Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 14 gevonden artikelen
 
 
  Gender gap in reading achievement: the mediating role of metacognitive strategies and reading-related attitudes
 
 
Titel: Gender gap in reading achievement: the mediating role of metacognitive strategies and reading-related attitudes
Auteur: Acar-Erdol, Tuba
Akin-Arikan, Çiğdem
Verschenen in: Social psychology of education
Paginering: Jaargang 25 () nr. 2-3 pagina's 537-566
Jaar: 2022-04-29
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland