Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 9 gevonden artikelen
 
 
  “Even If She Learns, She Doesn’t Understand Properly”. Children’s Understandings of Illbeing and Poverty in Five Ethiopian Communities
 
 
Titel: “Even If She Learns, She Doesn’t Understand Properly”. Children’s Understandings of Illbeing and Poverty in Five Ethiopian Communities
Auteur: Camfield, Laura
Verschenen in: Social indicators research
Paginering: Jaargang 96 (2009) nr. 1 pagina's 85-112
Jaar: 2009
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland