Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 15 gevonden artikelen
 
 
  Bangladeshi Science Teachers’ Perceived Importance and Perceived Current Practices in Promoting Science Education Through a Context-Based, Socio-scientific Framework
 
 
Titel: Bangladeshi Science Teachers’ Perceived Importance and Perceived Current Practices in Promoting Science Education Through a Context-Based, Socio-scientific Framework
Auteur: Chowdhury, TBM
Holbrook, Jack
Reis, Pedro
Rannikmäe, Miia
Verschenen in: Science & education
Paginering: Jaargang 31 () nr. 2 pagina's 487-523
Jaar: 2021-07-19
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland