Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 16 van 19 gevonden artikelen
 
 
  Using History and Philosophy of Science to Promote Students’ Argumentation
 
 
Titel: Using History and Philosophy of Science to Promote Students’ Argumentation
Auteur: Archila, Pablo Antonio
Verschenen in: Science & education
Paginering: Jaargang 24 (2015) nr. 9-10 pagina's 1201-1226
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 16 van 19 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland