Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 19 gevonden artikelen
 
 
  Exploring the Effect of Embedded Scaffolding Within Curricular Tasks on Third-Grade Students’ Model-Based Explanations about Hydrologic Cycling
 
 
Titel: Exploring the Effect of Embedded Scaffolding Within Curricular Tasks on Third-Grade Students’ Model-Based Explanations about Hydrologic Cycling
Auteur: Zangori, Laura
Forbes, Cory T.
Schwarz, Christina V.
Verschenen in: Science & education
Paginering: Jaargang 24 (2015) nr. 7-8 pagina's 957-981
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 19 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland