Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 4 gevonden artikelen
 
 
  Conflicting Agendas: Critical Thinking versus Science Education in the International Baccalaureate Theory of Knowledge Course
 
 
Titel: Conflicting Agendas: Critical Thinking versus Science Education in the International Baccalaureate Theory of Knowledge Course
Auteur: Zemplén, Gábor Á.
Verschenen in: Science & education
Paginering: Jaargang 16 (2007) nr. 2 pagina's 167-196
Jaar: 2007
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 4 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland