Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Explicit Versus Implicit Instruction: Effects of Epistemological Enhancement on Ninth Graders’ Physics-Related Personal Epistemology and Physics Achievement
 
 
Titel: Explicit Versus Implicit Instruction: Effects of Epistemological Enhancement on Ninth Graders’ Physics-Related Personal Epistemology and Physics Achievement
Auteur: Özmen, Kübra
Özdemir, Ömer Faruk
Verschenen in: Research in science education
Paginering: Jaargang 54 () nr. 3 pagina's 439-458
Jaar: 2023-11-17
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland