Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 15 gevonden artikelen
 
 
  Students’ Positioning in the Classroom: a Study of Teacher-Student Interactions in a Socioscientific Issue Context
 
 
Titel: Students’ Positioning in the Classroom: a Study of Teacher-Student Interactions in a Socioscientific Issue Context
Auteur: Bossér, Ulrika
Lindahl, Mats
Verschenen in: Research in science education
Paginering: Jaargang 49 (2017) nr. 2 pagina's 371-390
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland